gravatar

رجيمات دكتورة مها راداميس

*

gravatar

تسلم ايدك على المجهود الرائع ده،، وانشاء الله فى تقدم ونستني منك الجديد دايما.

gravatar

ميرسي الموقع منور بكم

gravatar

من فضلكم محتاجه رجيم لدكتوره مها لزيدده الوزن ضرورى انى رفيعه جدا ويارت كمان التعلمات بتعتهامشكر جدا بس يارت ضرورى

gravatar

حاضر يا ايمان هحاول اجيبهم قريا جدا علشان خاطر عيونك
تابعي الموقع او اتركي لي اميليك
شكرا لمرورك

gravatar

دكتور مها انا طالبة عندى 17 سنة وطولى 158 ووزنى 80والسنة دى انا فى تانية ثانوى عامومبكلش الالبان كلهاوعايزة جدول رجيم ميقصرش على المذاكرة وينزل وزنى

gravatar

السلام عليكم
انا مش د مها

عن تجربة ابداي انك تقللي كل يوم لقمة من الخبز ومعلقة من الارز والمكرونة
وتقللي السكر 1/4 ملعقة كل يوم
وتستمري على كده لحد ما تلاقي نفسك بتشبعي من ربع رغيف او بدون سكر خالص

وكمان تقللي جدا بالتدريج الموز المانجو البلح التين العننب
بس وتعملي كل يوم 5 دقايق رياضة لحد ماتزوديها وتوصلي لساعة يوميا
انا من 5 سنين عملت كده
والله جسمي نزل جدا ومارجعش لفترة طويلة وماثرش على المذاكرة وجبت 96.5%
يارب انتي كمان تجيي امجموع اللي تتمنيه

gravatar

لو سمحتوا محتاجه جدا عنوان الدكتوره مها لو عندها عياده تستقبل فيها الحالات ارجوكم ساعدونى الامر ضرورى جدا